Betaling af hjemmeside og webshop
Ved henvendelse hos Expedite ApS indledes typisk en dialog om produktets design med funktionalitet. Når kunden godkender planen for et samarbejde med Expedite ApS, udstedes en faktura på 50% af det aftalte beløb. Når kunden har modtaget udkastet, udstedes sidste faktura på de resterende 50% af det aftalte beløb. Herefter retter vi til sammen. Der ydes kunden en 7-dages frist for betaling, regnet fra den dato, hvor fakturaen er udstedt. Overskrides fristen for betaling pålægges et rykkergebyr på 100 kr. pr. 10. dag. På dag nr. 20 påregnes yderligere kompensationsgebyr og renter.
Levering af hjemmeside og webshop
Expedite ApS bestræber sig altid på at levere et tilfredsstillende produkt på det aftalte tidspunkt. Skulle Expedite mod forventning være skyld i forsinkelse af produktet, kan Expedite ikke holdes erstatningsansvarlig for kundens eventuelle manglende indkomst heraf. Når leveringen er gennemført, er kunden ejer af produktet. Dette skal forstås således, at ønsker kunden efter leveringen at benytte andre udbyderes ydelser til videreudvikling, rådgivning osv., står dette kunden frit for. At kunden ejer produktet skal derimod ikke forstås således.
Fortrydelsesret
Hos Expedite ApS er der i overensstemmelse med lovgivningen ved idéudviklingens start en længere dialog om designet af produktet. Når kunden har godkendt samarbejdet og modtaget første faktura, bortfalder kundens fortrydelsesret.
Yderligere betingelser
I den indledende dialog vil kunden som oftest have ønsker om materialer, som skal vises på kundens hjemmeside såsom billeder, video, tekster osv. Viser det sig efterfølgende, at kunden ikke har haft det nødvendige ejerskab eller de påkrævede rettigheder til disse materialer, kan Expedite ApS ikke gøres erstatningsansvarlig for dette.